ZOHO BackStage - ESEMÉNY PORTÁL

Rendezvényszervező szoftver minden típusú esemény és tevékenység egyszerű irányításához. Akár saját vállalati rendezvényeket készít elő alkalmazottai számára, akár workshopokat vagy konferenciákat az ügyfelek számára, akár partikat a partnerek számára, vagy egy ügynökség, amely professzionális rendezvényszervezési rendszert kínál, ez a megoldás Önnek szól. Minden a kulisszák mögül a végső megjelenésig és bemutatásig. 

Egy vagy több rendezvény kezdeti menedzselésétől kezdve a rendezvény tartalmának professzionális megtervezésén, a résztvevők, előadók vagy akár szponzorok meghívásán, a jegyek tervezésén és értékesítésén - jegyértékesítés vagy regisztrációkezelésen keresztül a tényleges helyszíni produkcióig, a résztvevők fizikai regisztrációjáig az olvasókkal, az előadások és a program online vetítéséig mobil eszközökön, vitafórumok és szavazások és még sok más.

Mi az a Backstage? Ez egy olyan szó, amely a szakemberek körében elterjedt, és lefordítva azt jelenti, hogy backstage.  A ZOHO Backstage tehát nagyon pontosan leírja, hogy mire számíthat tőle, de ennél sokkal többet kínál. Az alábbiakban az eseménykezelés különböző területeiről szóló útmutatót vagy az oldal alján található videót tekintheti meg.
*A Zoho BackStage a látogatói portál cseh vagy szlovák lokalizációja nélkül standard, amelyet kérésre biztosítunk.
Szeretnék egy próbaverziót egy lokalizált portállal

Látogatói portál bemutatóa

Link a "Utazási fesztivál" demóhoz

A Zoho Backstage 4 fő funkcionális területe

1. A teljes portál kezelése minden eseményre vonatkozóan

Az eseményportálon egyértelműen megjelenik és lehetővé teszi az egyes események vagy rendezvények kezelését, külön-külön, a helyszín - helyszín előnézetével. Az eseményeket a semmiből lehet létrehozni, vagy egyszerűen másolni és létrehozni előre konfigurált sablonokból.
Ez az egyes események felhasználóinak és csapattagjainak általános kezelésére, a portál egyéni márkajelzésének beállítására, a szállítási címek kezelésére és a teljes eseményportálhoz szükséges egyéb általános beállításokra is szolgál, amelyek az összes kezelt eseményre együttesen érvényesek.

2.1 Správa jednotlivých samostatných eventů - horní menu

Kezelheti az egyes eseményeket vagy eseményeket a külvilág szemszögéből, azaz ki van a csapatban, mi a belépési mechanizmus - jegyértékesítés, vagy ha jegyeket árul és meghívókat osztogat. Hogyan fog kinézni a fotógaléria, milyen résztvevői csoportokat kell meghívni, milyen legyen a közösségi médiakommunikáció. A résztvevőkkel e-mailben és más, Ön által választott csatornákon keresztül kommunikálhat.

2.2 Egyedi önálló események kezelése - alsó menü

Ezzel egyidejűleg kezelheti az esemény teljes tartalmát, a helyszínt, a szövegeket és azok formázását, a napirendet, az előadókat, a szponzorokat, a grafikai tervezést és a regisztráció vagy a jegyek szintjét. Mindezt akár nagyszabású rendezvényről, akár csak egy üzleti kapcsolatépítő eseményről vagy workshopról van szó.

3. Helyszíni rendezvénygyártás

A harmadik fontos funkció a helyszíni eseménykezelés. A jegyeken vagy meghívókon található kód fizikai beolvasása, ami a szervezők mobilalkalmazásaiból történik. A résztvevők regisztrációjának általános előrehaladásának, a program előrehaladásának, az egyes előadásoknak a nyomon követése, amelyeket erről a portálról lehet bejelentkezni és átnézni. Így még a távollévő résztvevők is élőben láthatják a BackStage mobilalkalmazáson a prezentáció előrehaladását, és a prezentáció befejezése után letölthetik annak egy változatát, ha Ön ezt engedélyezi. 

4. Zoho Backstage mobilalkalmazás látogatók és szervezők számára

A nagy előny a különböző alkalmazások elkülönítése. A látogatók elmenthetik a kiválasztott programot, hozzájárulhatnak a vitákhoz, követhetik az előadások menetét, ha nincsenek jelen. A szervezők az alkalmazásukat használják majd a nevezők regisztrációjára (QR-kódos jegyolvasó), azonnali értesítések küldésére a résztvevőknek, a regisztráció kitöltésének és előrehaladásának nyomon követésére stb.

Szeretnék egy próbaverziót egy lokalizált portállal