A Zoho Bigin új verziója - CRM kis- és középvállalkozásoknak

13.03.23 07:36 AM By Milad

Zoho Bigin - CRM teljes körű funkciókkal kis- és középvállalkozások számára

A Bigin egyszerű, de hatékony CRM-et kínál magas belépési korlátok és költségek nélkül. A kisebb vállalkozások egyszerűen nem tudnak több ügyfélkapcsolati eszközt kezelni, vagy a korlátozott erőforrások és költségvetések miatt nem engedhetnek meg maguknak egy erősebb megoldást. Elkeserítő módon a kisvállalkozások számára elérhető CRM-megoldások közül sokan korlátozott funkcionalitást kínálnak - ahol az egyéni mobilalkalmazások, a harmadik fél alkalmazásaival való kommunikáció, az adatmegosztás vagy akár az értékesítési folyamatok kezelése nem szerepel.

Ennek eredményeképpen aztán nem képesek olyan szintű szolgáltatást nyújtani, amilyenre a kkv-knak szükségük van. A kisvállalkozások 58%-a szerint kihívást jelent kitalálni, hogy melyik technikai megoldás a legmegfelelőbb számukra.

Ráadásul a legfrissebb felmérésünk szerint felüknek gondot okoz az új alkalmazások integrálása a meglévőkkel.

A Zoho Bigin legújabb verziója a Team Pipelines funkció révén teljes körű üzleti folyamatmenedzsmentet tartalmaz, ami több "csővezeték" és "alcsővezeték" használatát jelenti. Ez egy vállalaton belül több teljesen eltérő üzleti folyamatot is lefedhet, például a kiskereskedelem, a nagykereskedelem és a szolgáltatás.

Ezenkívül a különböző típusú ügyfélszolgálatok és ügyféltámogatás esetében a Bigin az egyetlen, amely képes az összes ügyfélműveletet, például az értékesítést, a beszállítást, a kiszállítást, a képzést, a marketinget és még sok mást is biztosítani. Mindezt egy intuitív grafikus felülettel és mobilalkalmazással. Ezáltal a felhasználók azonnal áttekinthetik, hogy az ügyfélkapcsolat melyik szakaszában vannak éppen.

A Zoho szerint a Bigin ügyfeleinek körülbelül 65%-a még soha nem használt CRM rendszert, így ideális választás a cégtulajdonosok számára, akik szeretnének eltávolodni az Excelhez hasonló táblázatkezelőktől.

"Egyre több vállalat fordul hozzánk, amikor a táblázatkezelés egyszerűen már nem elegendő a vállalkozásuk hatékony irányításához. Zavarja őket, hogy nem látják át a folyamatot, az adatbevitelt, nem ellenőrzik, hogy ki adja be az adatokat, vagy nem állnak rendelkezésre különböző szintű biztonsági vagy hozzáférési lehetőségek az egyes felhasználók számára. Ezt kapják meg a Zoho megoldásában, akár a Bigin verzióban, akár az alap CRM verzióban." - mondja Martin Klocok, a Pro Futuro Consulting, a Zoho közép-európai prémium partnere, a Pro Futuro Consulting marketing menedzsere.

Milad